fuck love? No, fuck the person who made you think that.

En vecka har gått, snart är det bara en vecka kvar!
Min älskade bästa vän befinner sig i mexico nu och har det så bra som möjligt hoppas jag!
Pratade med henne här om dagen, har inte hört av henne sen dess, på tisdag är det bara en vecka kvar tills hon kommer hem, då ska jag överraska henne med något jag vet att vi båda älskar, vi har bestämt att vi ska träffas samma dag som hon kommer hem, eftersom att hon kommer hem mitt på dagen.
Ska fixa någon bra film, för det vill hon säkert se.
Hon kommer hem den 28:e, jag fyller år den 3:e Mars, jag kan ju säga som så att - jag kan inte få en bättre present än så!
Hon har också lovat att skicka ett kort, och köpa en present åt mig. Hon är bäst!

Jag älskar dig mitt ljusihuvu ♥

iPhone-bild, därav den superbra kvalitén och det väldigt fina ljuset! :)