Cyberbully

Den här filmen handlar om mobbning via nätet. Emily Osment spelar tonårstjejen Taylor som mår väldigt bra i början av filmen, sen börjar allt och det går så långt att hon försöker ta livet av sig själv.
Hennes bästa vän döljer något men Taylor märker inte just det, förens hon får reda på det.....


En väldigt bra film, enligt mig, som jag tycker att väldigt många borde se. Jag vet vissa speciella personer som jag tycker borde se den, för att de ska vakna upp och se vad de håller på med. Mobbning är verkligen inte okej och det som tjejen i den här filmen blir utsatt för, är hemskt.
Jag förstår inte hur någon ens kan göra så utan att förstå vad de egentligen gör.
en väldigt bra film som jag rekomenderar, det får en att tänka till lite extra, och förstå att även små ord som man egentligen inte menar, sårar.