Välkommen tillbaka!

Nu är allt klart här på bloggen, jag flyttar nu från devote.se till blogg.se igen.
Jag hälsar både er och mig själv välkomna tillbaka till juliastahl.blogg.se, samma blogg jag hade innan devote.se alltså! :)
Varför?
Jag flyttade tillbaka till blogg.se på grund av tre saker:
  1. Bättre bildkvalité.
  2. Det blir finare designer!
  3. Devote går segt, tar lång tid att logga in, man måste läsa nya foruminlägg hela tiden, jobbig och ful sida!
Vad fattas?
Just nu är det bara lite i sidomenyn som fattas, en frågelåda och min ''Weit''-widget ska bland annat in.
Oj, det var visst bara ♥:at som vart länkat där men det kvittar.
Det kommer också komma upp en bloglovin'-ikon.

Glöm inte att följa mig via bloglovin' och på we♥it! :)

Ni får en favoritbild på min lillasyster som jag fotade idag, nu ska jag fortsätta fixa med bloglovin' osv!