Dålig uppdatering och Stockholm!

Hejsan!

Just nu har jag inte så mycket att skriva, inga nya bilder på grund av vädret och mycket plugg.
I morgon ska vi 8:or från vargbroskolan åka till stockholm,  min älskade kamera kommer självklart följa med!
Jag har väldigt ont i min rygg och skavsår efter mina nya skor, så vi får se hur jag mår vid tiotiden i morgon kväll när vi kommer tillbaka till lilla storfors.
Jag kommer kanske mobilblogga imorgon när vi till exempel äter eller sitter i bussen.
Vi åker med buss från skolan vid 7 i morgon bitti, kommer dit vid 11 tror jag? då ska vi besöka moderna Muséet och Riksdagen, sen får vi göra vad vi vill fram till klockan halv 6, 6 någon gång :)

Nu ska jag duscha innan jag går och lägger mig, jag måste orka upp klockan 6 imorgon och jag sov väldigt dåligt inatt..
Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon eller på fredag :)

En ''gammal'' bild, men jag har som sagt inte hunnit fota, Kram!