33 Sanningar

En lista jag hittade på Julias blogg.
Bara för att jag har tråkigt ;)
Jag tror att det är 33, jag orkade inte räkna igen ;)


jag har insett att min senaste kyss.... är något jag vill glömma.

Jag saknar.. min häst♥

Jag pratar... mycket

Jag skrattar... när jag känner mig trygg.

Jag tycker... att han är det finaste som finns.

Jag avskyr när folk... ljuger och går bakom ryggen på mina vänner.

mina närmaste vänner är... Underbara

min första vän hette... Julia, tror jag.

min första kärlek hette... hemligt.

kärlek är... underbart, trots all skit.

min favritfilm är... A walk to remember,   Remember me,   Eclipse

när jag borstar tänderna... tänker jag mycket på sånt jag inte tänker på annars.

när jag lagar mat... kan jag lätt bli stressad

jag är rädd för.... att någon utav mina närmaste råkar illa ut.

jag önskar.... att han visste.

den värsta känslan... ångest

den bästa känslan... Att vara kär.

jag vill... att han ska veta.

jag är... inte rädd för att vara mig själv.

jag är sämst på...

jag kommer alltid.... stå för den jag är.

det finaste som finns... är han.

i sommar.... ska jag kanske låna Thinny, om det är okej.

sist jag grät.... I går, för att Mikaela är världens bästa och finaste vän♥

jag kan.... bli riktigt förbannad när det blir för mycket.

min mobil är.... en htc wildfire S

när jag vaknar på morgonen... tänker jag på om han är vaken.

innan jag somnar... tänker jag.

just nu håller jag på att... prata med nån som betyder väldigt mycket för mig.

jag har aldrig...

idag har jag... varit väldigt glad & väldigt arg

på gymnasiet...

jag vill verkligen.... att han ska veta..