Tips!

I onsdags fick jag min bästa idé någonsin!
okej så bra var den inte.. men bra är den! :)
När jag satt på toa så var toalettpapperet slut, det fanns några rullar till så jag klarade mig som tur var.
Jag tog med själva ''kartongbiten'' som blir kvar när papperet tar slut till mitt rum och höll den framför kameran, jag tänkte att det skulle bli en lite häftig vinjettering och lite coola bilder sådär, och det blev det, det blev kanon!
Färgerna och ljuset blev sk*tbra! Och det vart riktigt häftigt med den ljusa vinjetteringen! :)
Billig och smart lösning, går den sönder så är det bara att hämta en ny! :D

Här är två jämförelsebilder, bilderna är oredigerade, endast texten som lagts till! :)
Det enda man får tänka på är att hålla toalettrullen rak, annars blir det mörka hörn som det blev för mig, men det är ju också snyggt på vissa bilder! ;)