Svar på kommentar!


Hej Sarah, igen! :)

60D har jag hört är väldigt bra och om du tycker att den är svår så kan jag berätta hur jag började med min 550D.

Min Canon eos 550D är min första system, jag visste mycket om systemkameror tack vare min morbror bl.a. som är fotograf och att jag läste mycket.
I början så fotade jag alltid på inställningen sport för att få skarpare bilder då jag fortfarande var lite skakig.
Under tiden som jag fotade med inställningen sport så läste jag mycket om kameran, om olika inställningar och försökte mig fram.
Nu fotar jag för det mesta på inställningen Manuell (M).

Ta den tid du behöver för att lära dig kameran, du hittar nya inställningar hela tiden som du inte visste fanns, men fota som sagt på en inställning som ''sköter sig själv'', till exempel sport tills du känner att du vill ställa in själv. :)

Kram Julia!