Tid för annat

Det är alltid svårt att hinna med blogg, plugg och stall. Men jag gör mitt bästa för att hinna allt, skolan går ju först oavsett, om det inte är så att Thinny var/blev allvarligt skadad förstås, då skulle jag sitta bredvid henne tills hon blivit bra igen. Hur som helst så har jag inga läxor kvar, jo matte men den gör jag imorgon. Idag har jag inga läxor att göra och har självklart suttit och lyssnat på musik hela eftermiddagen. Jag är så glad över att slippa Sony Ericsson's hörlurar som bara passar i telefonen, De jag har nu passar ju i datorn också, vilket är toppen. Sen passar mina stora hörlurar i telefonen också, men sladden glappar så jag kan inte använda dom :(
Jag hann mysa lite med Thinny i eftermiddags också. Eftersom de går ute om nätterna så åker vi inte till stallet varje dag p.g.a. att det är så långt att åka, (Ja, de får fri tillgång till mat och vatten varje dag.) Thinny klarar sig finfint utan att jag ska vara där och kolla så att precis allt är som det ska hela tiden. På Söndag flyttar hon till storfors och jag har cykelavstånd till stallet då, plus världens bästa ridkompis som jag tyvärr kommer bli tvungen att flytta ifrån när hösten kommer och Thinny åker tillbaka till lundsberg. Kommer sakna min Viktoria så otroligt mycket när vi inte längre ses varje dag :/
Orkar verkligen inte skriva, ska gå och duscha och sen gå och lägga mig. Det känns som om jag kommer gråta floder ikväll, till och med i duschen.

Bästa vän, du får inte åka! Du får inte lämna mig, jag vill inte förlora dig igen.
Copyright.