It's too late to apologize, it's too late !

Sitter här och funderar på om jag ska prova min skolavslutningsklänning igen, tillsammans med skorna jag köpte igår när jag var i kristinehamn för att betala klänningen hos Bettan. Jag tror jag är kär i min klänning, faktiskt, hihi! ^^
Hur den ser ut får ni se snart, inte långt kvar nu ju! :)
Var som sagt i kristinehamn igår för att betala klänningen, då såg jag också att ringen jag så länge kollat på fortfarande fanns kvar, den enda. (Vi känner Bettan och jag praoade hos henne i tre (?) dagar i 6:an, om det var då vi hade prao, jag längtar tillbaka! :(
Jag bestämde mig för att köpa ringen, jag visste hur dyr den egentligen var, och jag hade inte haft råd förut eftersom att hon bara säljer dyrare märkeskläder och mina 1100:- räcker inte till allt jag vill ha, men B kan knappt ta betalt när vi kommer, haha! så jag fick ringen för 100:- !
Sen in på bergqvists skor mitt emot där jag hittade ett par skor till skolavslutningen, vilka får ni se då ;)
Sen in på Lindex där jag köpte ett nagellack och en turkos bh.
Idag har jag varit i Kristinehamn igen! Men nu var jag funktionär på en distanstävling. Dit jag även ska imorgon, men då ska jag vara påväg till K-hamn halv 6 ! hjälp?!
Nu känner jag också att det blir rörig text och avslutar med att citera Mona:
Hade.   :)