Varför inte bara, lyssna ?

Jag är otroligt trött på att vara jag nu faktiskt!
Jag har fått nog av allt detta, jag vill inte vara kvar här längre. Helst skulle jag vilja flytta riktigt långt bort.
Nu ska inte jag sitta här och klaga, för det är väl ingen som vill läsa sånt, antar jag?
Kom precis hem från folkets hus där jag kollat på UKM. Det gick fort hem, ju fortare desto bättre!
Jag har inte gjort någonting sen jag kom hem, men jag ska ta och fixa bilder på kläderna jag fick med mig från Kristinehamn här om dagen.
Ska även fixa lite annat, vad får ni se ^^
Jag tycker det är tråkigt att bloggen hålls igång, men jag orkar inte, dagarna består av:
Skola-Plugg-Stall-Plugg +dusch osv...
Jag ska försöka ta ikapp detta nu, jag hade så mycket att skriva om förut, men nu ekar det tomt...
Nu ska jag inte tjata, ni får ha det bra!
Kram Julia.