Uppe med tuppen ?

Idag klev jag upp innan nio för att åka till stallet och hinna med en långritt.
Imorgon ska jag upp sju för att åka till stallet vid 8-halv 9 och rida, orkar intee!
Och det är ju min födelsedag också, men jag kan inte tänka mig en bättre start på födelsedagen än en uteritt med min älskade hääst! :D
på eftermiddagen kommer Mormor♥ och Farmor och Farfar för att gratulera mig, blir väl förhoppningsvis pengar i present och inte försmå strumpor med nallar på som jag brukar få av farmor, haha, hon verkar inte förstå att vi växer ?
Av mormor vet jag att jag får pengar, och jag får säkert blommor och pengar av farmor, det får jag typ jämt, när jag säger att jag absolut INTE vill ha nåt annat, men hon förstår inte att jag inte vill ha godis och strumpor längre, hihi !♥
På lördag kommer i alla fall Lisa♥ hit, älskade kusin, samma sjuka humor som mig, kommer ihåg när jag var liten och alltid skulle sova hos dom i karlstad, mys !♥
Men nu blire att hoppa i säng om det ska bli någon ridning imorgon, bäst jag gör som jag ska, hästen behöver ut och röra på sig mer, det har hon knappt gjort på hela vintern... inte jag heller :$
HAHA !
Men nu stänger jag datorn för dagen och kryper till kojs ;)