mysig kväll!

nu sitter jag nyduschad och har precis smörjt in ben, armar och ansikte, för första gången på 2(?) år!
sitter i sängen och datorn ligger på mina ben, det gör jätteont eftersom datorn är så fruktansvärt varm! Men jag orkar inte plocka bort kläderna i sängen och lägga mig ner, men det måste jag nu, innan jag får brännsår ;)
brb.
klart, tog lång tid, glömde att jag skrev ett inlägg (H)
Nu ligger jag iallafall i sängen med datorn och ska snart försöka somna, men först ska jag fixa lite mer musik till mobilen eftersom jag spelat sönder alla låtar jag har där i ;)
Duktig som jag är så har jag slarvat bort datasladden till mobien, om ingen annan i familjen tagit den, förhoppningsvis har dom det. För jag hatar USB !
Godnatt, tack till er som tog er tid att läsa, kommentera och kolla min blogg idag, guldvärda!
Kram Julia.