I'm back!

Startar om bloggen nu, ska börja med en ny design idag och den kanske blir klar ikväll, eller i morgon.

Jag kan också berätta att jag numera är en stolt ägare till en Canon eos 550D som vart min för fyra dagar sedan, i måndags alltså ;)
Det var klart värt pengarna, även om det sved lite när mina 7000:- lämnade plånboken...
Jag har lätt tagit långt över 1000 bilder redan, och det kommer bli myyycket mer! :)

Jag vet inte om jag kanske ska börja blogga på devote istället, blogg.se krånglar så, har läst jättemånga bloggar som haft problem med att ladda upp bilder ett tag, vilket är tråkigt eftersom bilderna gör bloggen roligare.
Om jag själv får ett sånt problem här så kommer jag nog byta, men så länge det funkar stannar jag kvar.

Nu ska jag redigera lite bilder och fota bilder till designen, vi hörs senare! :)
Och det krånglar redan med att lägga upp bilder... hm... här har ni iaf en bild från i förrgår som jag tog när min syster badade, fick kopiera den från facebook.