Dag 01 - Om mig

Jag är en tjej som sätter det som betyder mest för mig främst, jag sätter alltså Thinny före skolan kan man säga, men jag sköter skolan och har bra betyg, eller omdömen som det heter upp till sjunde klass.
Jag är född 3;e Mars 1997 och fyller alltså 14 år om en månad. Jag har ridit sen jag var fyra-fem år ungefär, jag satt på en häst första gången när jag var 2-3 år.
Jag är inte som alla andra kan man säga, men jag bryr mig inte, varför skulle jag vilja vara som mina kompisar liksom? Dom finns ju redan, nej då tycker jag bättre om att var mig själv och inte låtsas vara någon annan, för det kallar jag att vara falsk!
Jag har två intressen kan man säga, Fotografering-Redigering och att Skriva!
Jag kan sitta i timmar och bara tänka på en text, som bara fastnar i huvudet, så självklar liksom.
Jag kan inte säga att jag är bra på det jag gör, för jag tycker inte det, men jag bryr mig inte, för jag tycker att det är kul! :)
jag pysslar även lite med designer, jag designar mina bloggar själv och har en testblogg där jag provar mig fram.

Jag kan helt öppet säga att jag har ett stort hjärta, Jag bryr mig om allt och alla, men vissa betyder lite extra, och det krävs mycket för att jag ska 'godkänna' någon som en mycket nära vän, jag har många såna, och jag är inte missnöjd med de jag 'valt' att kalla 'bästa vänner' kan jag lungt säga, snarare tvärt om, det är de bästa vänner jag kan tänka mig, finns alltid där, oavsett vad, och de vet att om jag kan göra något så ber de om det.
Det värsta jag vet är skitsnack! alltså riktigt lågt skitsnack. Alla pratar bakom ryggen på någon någon gång, men det finns gränser!

Jag är inte den som kollar snygga killar hela tiden liksom, haha, det lät lite fel, men det är svårt att förklara. Men jag sitter liksom inte och säger 'oh kolla han! jävlar vad snygg!' typ, utan jag är mer den som inte ser de killar som faktiskt ser bra ut, jag kollar bara på de killar som fått mig att se dom på ett sätt, alltså jag suger på att förklara, men jag kollar på det folk har på insidan först, om du hittar någon som verkligen är helt underbar på insidan, kan se helt annorlunda ut på utsidan när du insett hur fantastisk personen är på insidan, jag lovar!
Just nu finns det bara en enda som min blick fästs vid återigen, men det tänker jag inte gå in på nu.

Det var nog en del om mig, kommer inte på vad jag ska skriva så det får räcka såhär.

Ni får ha det bra! :)