Vad glad jag blir!

Nog för att jag alltid är glad, men nu ligger jag på topp!
Idag när jag loggade in efter skolan så hade jag fått en kommentar av en tjej som gillade min blogg och ville följa mig, och det var ju verkligen jättekul, då vet jag ju att många gillar min blogg och inehållet. Jag följer henne också från och med idag! :)
Sen var det en kille som undrade vad jag tyckte om killar i hatt, men jag svarade inte. orkade inte leta rätt på inlägget.
Och sen var det en tjej som tyckte bloggdesignen till Ida var fin, hon sa att jag var duktig till och med, och då blir man ju superduperglad! Så henne följer jag också från och med idag.
Och nu när jag gick in på hennes blogg igen, så såg jag att det var sveriges tredje största hästblogg! Det stämmer nog, vet inte riktigt, har ingen större koll känner jag :P
Superkul att få kommentarer och fler besökare iallafall, och antalet besökare ökar hela tiden tycker jag!
Igår hade jag besöksrekord, i unika besökare alltså (det blå sträcket), och nu var det en ifrån sist jag tittade, får se om det blir nytt rekord idag. :P
Tycker det är kul att min lilla blogg blivit lite större på bara några dagar, och de få dagarna har jag knappt varit aktiv här över huvud taget nästan! Superkul! :)
Nu ska jag göra mig varm choklad/oboy, mysigt!
Fortsätt jättegärna med kommentarerna och att besöka min blogg, för jag blir så glad! :)
Hade jättebra nu.