Sängen nästa ?

Sitter här och klockan är nu tio över nio, jag är trött som ett as!
Att jag sitter och nördar Hero-Mariah Carey blir det ju knappast bättre av, men sånt är livet, och jag kan ju faktiskt gå och lägga mig om jag vill, men det är bara det att jag kommer bli tvungen att gå upp tidigare imorgon bitti då, eftersom jag inte kan sova, och det är så drygt att inte ha någonting att göra när alla andra sover så, jag plågar mig själv med att stanna uppe längre så kanske jag sover riktigt länge imorgon? Ja det får vi se! :)
jag fastnar på sugiga bdb hela tiden, har sisådär 2000-3000 bilder att kolla på så, ja... och det ökar med tiden.. yippie, jag vet att jag kan trycka på 'markera som sedd' men då får jag inte läsa allt som alla 98;or har skrivit, det är så kul att läsa när dom har 63 olika textstorlekar, färger osv.
Sen finns det sånt man faktiskt vill läsa också, även om det är flera dagar gammalt... hehehe ;)
Och nu sitter jag och lyssnar på Petter ?! så normalt, måste vara för att jag är så trött, och att jag är trött måste vara skolans fel, somnade med matteboken i handen, vaknade till ännu en skoldag... logiskt ?
Nu ska jag försöka göra någonting åt den här 'tröttheten' så jag inte smittar någon annan, godis hjälper inte för då blir jag JÄTTETRÖTT!
Men vi får se vad som kommer här näst. Hade bra! =)