Kvällsuppdatering

Tror att det kan bli riktigt mycket uppdatering ikväll, inte från mig, och inte på den här bloggen. Men alla som kommit hem från GHS (Göteborg Horse Show) och antagligen shoppat massor ?
om dom inte är allt för trötta för att fixa med det nu, och tar det imorgon istället. ;)
Själv är jag jättetrött, men jag vet att jag kommer vakna jättetidigt imorgon bitti så det är bäst att jag väntar med att sova ett tag till, så kanske jag sover framåt 12 i alla fall ?
Vanligtvis såhär under helger/lov så brukar jag vakna runt 9-10 tiden. Och det är inte kul eftersom jag inte har någonting att göra så tidigt på morgonen när resten av familjen oftast sover.
Men jag vet också att det kommer sluta med att jag somnar om en halvtimme - en timme i alla fall, för jag är astrött, precis som alla andra lediga dagar.
Jag hatar blogg.se just nu, för det går inte att hoppa ner en rad. någon som vet vad felet kan vara ?
Det är väldigt jobbigt att läsa när det är så, jag vet. Men det får man stå ut med tills det inte är så längre, haha, genomtänkt mening ? ;)
jag älskar min blogg just nu, den är så söt! ^^
Om ni inte sett det så har jag gjort en aldeles egen bloglovin' - ikon! Den är urgullig ju! :D
Nu kanske ni märker att jag inte längre vet vad jag babblar om, så jag avslutar inlägget med ett lite gulligt,
Hejdå♥