Jobbig dag.

Kom hem från skolan för ett tag sedan, så jävla trött på klassen nu så jag går i taket snart! Mitt förhör på SO-läxan gick totalt åt skogen tack vare klassen, kan inte fatta vad problemet är ?
Så Jävla förbannad blir jag faktiskt om jag ska vara helt ärlig, jag känner att jag inte hinner med någonting i skolan längre, på grund av den här förbannat störande klassen! åt helvete med killarna tack!
Blir bara på sämre humör för var dag som går känns det som, och någonting säger mig att jag kommer bli rejält förbannad snart, och då blire inte kul...
Okej, ursäkta för utbrottet här men, jag är bara så förbannad!
Vet inte vad jag ska skriva? Mamma klippte topparna på mig, Emma ska nog få klippa lugg på mig nästa vecka eller när det var hon skulle komma, fast jag vet inte riktigt än.
Orkar inte skriva någonting, är på dåligt humör... Får se om jag slänger upp något inlägg senare...
Hade bra! :)