Glad Julia!

Skolan var helt okej, även om det inte var så jätteroligt att kliva upp ur min varma säng imorse... ;)
När jag kom hem slängde jag i mig lite Fil + Müsli innan jag drog på mig underställ, fleecetröjan och tog med mig hunden på en långpromenad, behövdes verkligen! :)
Har ätit våfflor som inte direkt ligger på listan 'Favoriter' om jag säger så, men det funkar det med. nu sitter jag i min säng och har äckligt ont i kroppen... inte så kul kanske, men det skiter vi i, här är vi inga mesar, åker till stallet och tar en varm dusch sen och bara tar det lungt. Ska fläta håret också eftersom Mikaela♥ ska fota mig ute imorgon, ska ha några bilder till en bilduppgift och lite så, och en ny design! ;)
Nu ska jag byta om och lite sånt så jag får torra strumpor och underställsbyxorna och ett par andra mjukisar på! :D
Imorgon är det studiedag, grymt skönt! :)
Men ni får ha det superbra nu! :P