En nära vän

En nära vän borde veta detta om mig:
♥Jag vill vara ensam när jag är ledsen. Det finns bara en som kan få min glad igen.
♥Jag lyssnar mest på musik som stämmer in i mitt liv.
♥Lovar jag någonting, så håller jag det.
♥Jag ställer alltid upp.
♥Behöver du hjälp, så vet du vart jag finns.
♥Det du säger till mig, stannar hos mig.
♥Låtar, sms, ord, bilder etc. gräver djupa sår i mitt hjärta.
♥Om jag inte mår bra, så går jag ensam. Jag kan gå runt inne i skolan hela rasterna.
♥Jag har lösningar till allt, men jag använder dom inte själv.
♥Jag hatar när folk ska kopiera det jag gör/gjort, och sitter och tjatar och frågar vad jag skrivit. Men jag säger inte ifrån.
gammal bild på skruttkaninen som numera är min lillasysters och bor ute i stallet. bilden är från förra vår/hösten, Wilma tog bilden.