Dag 14 – 10 saker du förmodligen inte vet om mig

(ändrade lite i listan för jag vill inte skriva om min garderob. ;) )
  1. Jag känner mig väldigt ensam, trots att jag har ett 10-tal vänner omkring mig 'varje' dag.
  2. Mitt intresse för fotografering går upp och ner, ibland blir jag galen när någon ber mig ta kort på något.
  3. Jag tycker inte om att få beröm.
  4. Jag är alltid glad, eller jag ser alltid ut att vara glad, många frågar mig hur jag orkar le hela dagarna.
  5. Jag älskar att kolla videobloggar.
  6. Jag blir förbannad när jag hör skitsnack. då menar jag skitsnack och inte småtjafs.
  7. Jag blir förbannad om folk jag inte tycker om kommer och pratar med mig.
  8. Det krävs mycket för att få mig arg.
  9. Jag HATAR fjortisar!
  10. Jag tycker att den här listan är jättekul! ;)
hahaa, kanske inte så kul fakta men som sagt, dom som vill läsa läser! :)
Men nu ska jag fixa Före-Efter-bilderna, hadebra!
Hejdå :)