Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän är helt klart Johanna!
Johanna och jag bodde 'grannar' (hon bodde i backen längre ner) När vi var små, men i andra-tredje klass flyttade hon till kristinehamn. Vilket jag tyckte var jättetråkigt. Vi hade ingen kontakt alls under tiden hon bodde där men efter sommarlovet när vi skulle börja sjätte klass kom hon tillbaka till storfors, Hon bodde en bit utanför, och hade skaffat hästar, ena hennes häst var dräktig, och fick ett föl som heter 'Flying Angel' och är hennes, eftersom mamman är hennes egna häst, och heter Bea. hennes lillasyster Julia (fint namn) har en ponny som kallas Joysan.
vi började inte 'va' förens sommaren 2010, men den sommaren är en sommar jag aldrig glömmer, helt fantastisk!
Johanna och jag tillbringade nästan hela sommaren tillsammans, dom dagar vi inte var fanns inte typ, fanns ingenting att göra.
Johanna flyttade innan jul till Ölme, och vi träffas inte mer än i skolan längre, vilket är JÄTTETRÅKIGT!
Vi träffades för några veckor sedan när hennes lillasyster som går i samma klass som min lillasyster skulle ha filmkväll och jag sov över hos Johanna, och det var grymt kul! :D

Thinny är också en bästa vän, finns alltid där, får mig på bättre humör, även om det känns som om jag inte kan må bättre typ, hon är fantastisk! :)

Och Bisek
Han var verkligen en bästa vän, men nu finns han inte mer, men jag är glad för att han äntligen fått komma till en bättre plats...