You gonna like my style, you gonna show the world what life's about !

En helt värdelös dag!
Var på hur dåligt humör som helst redan igår kväll, och det följde med idag. Kommer säkert vara grinig och må piss resten av veckan också, så vänta er ingen toppen uppdatering.
Började med att försova mig, jättekul!
Väl i skolan hade jag svenska som första lektion, blev inte klar som jag hoppats, men det är bara att jobba hemma. Efter det hade jag språkval, där kom den sprängande huvudvärken tillbaka, den som jag älskar så mycket 
Sen skulle det varit bild i åttio minuter innan maten, men då hade vi hål, skitkul att sitta där i två och en halv timme eller vad det var... nej...
Nu ska vi se... Jo, idrott var det sen, men där sa huvudet nej, det orkade jag inte med huvudvärken, vi hade ändå prov, men det får jag göra nästa tisdag.
Sen hade vi NO, massa redovisningar bara.
Sen hem, äta glass och hoppa i min OnePiece.
Nu ska jag dra mig mot stallet i det här förfärligt äckliga vädret, ursäka om jag är aningen sur, bara att gilla läget.
kommer kanske något inlägg sen, ska leta lite kläder och sånt, inte skicka efter, bara kolla denna gången.
Hade superba!

You gonna like my style
You gonna show the world what life's about