Vissa människor går det helt enkelt inte att lita på.

Yay, kul att ''fira'' valborg hemma, ensam. Nej jag ska inte klaga, jag bryr mig inte, jag är ju faktiskt alltid hemma och ensam så. Men man blir ju lite besviken när det var planerat att ha kul med tjejerna, men så blir det inte så. Alltid samma sak.
Kommer starta upp bloggen igen, allt blir mycket lättare nu och jag kommer bli på bättre humör.
Skriver en planering av den kommande veckan + imorgon.
Söndag: Fota Viktoria W med hennes ponny.

Måndag: Tvätta handdukar, schabrak mm. Putsa träns, lädergrimma, ridstövlar, ridskor & Pannband (till tränset)

Tisdag: Inget planerat, antagligen göra läxor. Kanske rida lite barbacka eller träna från marken med Thinny.

Onsdag: Städa i stallet - Sadelkammaren (bara min plats) - Mitt skåp

Torsdag: Ingenting vad jag vet.

Fredag: Packa

Lördag: Kanske flytta Thinny, (vet inte vilken dag) från Lundsberg till storfors.

Söndag: Kanske flytta Thinny, (vet inte vilken dag) från Lundsberg till storfors.

Det är väl ungefär såhär min vecka kommer se ut. Nu ska jag ladda kamerabatterierna så det blir några bilder imorgon. Viktorias ponny står i stallet där Thinny ska gå på bete i sommar (flyttar om en vecka). Jag var där och kollade igår, det är en av mammas bästa väninnor som bor där och äger stallet. Jag känner henne också och vi har bra kontakt, om jag säger så. Det kommer bli toppen, inte långt ifrån badplats, ridbana och allra bäst - Jag kan rida in till storfors och rida hem när jag vill!! :D Thinnys 3-åriga ''Bäbis'' som hon kallas (Gambler's Memory, heter hon.) följer också med hem till Anna.
Jag längtar verkligen! :)
Ha det superbra, här är en (mobil)bild på min sötnos från idag, (berättar mer om vad vi gjorde idag i nästa inlägg.)