Vilken tjej!

Mikaela André, Du är fantastisk tjejen!
när jag loggade in på Bloglovin' var det Mikaelas inlägg : ''Hårda ord'' Det första jag klickade på. Jag läste allt och kan inte annat än att hålla med! Jag läser inte Kittys {http://kittyscorner.devote.se/} blogg, men jag tycker ändå att det var värt ett eget inlägg. HÄR kan du läsa en utav de kommentarer som fick Kitty att byta bloggadress. (det första inlägget)
Jag tycker att Mikaela gör helt rätt i att skriva som hon gjorde, elaka kommentarer är det som får bloggare att tröttna och ibland ge upp. De som kommenterar förstör ju inte bara för bloggaren, utan även för de personer som faktiskt älskar att läsa bloggen, det kan vara mellan 1 person - tusentals personer. En person kan då via internet förstöra för tusentals tjejjer och killar genom att trycka ner bloggaren med elaka kommentarer.
Det är nog många som tycker att man inte behöver ta åt sig, men för vissa är det väldigt svårt att bara släppa att någon kommenterat elakt, speciellt den kommentar som Kitty fått, det hade jag inte klarat. Då hade jag lagt ner min blogg, men inte Kitty, vilken tjej alltså!
Nu hinner jag egentligen inte skriva, men jag tog mig tid och skrev det här ändå.
Ha det superbra! :)