In my dream, my life's just like a dream.

Tjo, eller nåt ;)
Just nu håller pappa på att grilla!♥ Hur underbart som helst, har inte grillat sen i somras, blev inget skridskoåkande och grillning på sjön i stugan i vinter heller, synd. Det som är så mysigt när man sitter i stolarna med en varsin filt och vår lilla hund är med, som mer än gärna kryper innanför jackan och värmer sig ^^
Idag blir det i alla fall bakad potatis och kött i det här fantastiska vädret, det är faktiskt bara 3 grader varmare inne än ute, det var 18,4+ ute sist jag kollade, (ungefär en timme sen), inne är det 21.
Sommaren är nära!
Haha, jag sitter och tittar mig själv i spegeln hela tiden, det är faktiskt så att mitt hår alltid vill vara sådär supersnyggt på söndagar, ingen annan dag liksom, och just idag är det skitsnyggt, till och med så fint så jag tycker att jag själv inte är ful. (hoppas ni förstod den där extremt konstiga meningen.)
Jag är verkligen på blogghumör, eller vad jag ska kalla det, hmm...
Vi får se om jag lyckas komma på något, jag brukar ju misslyckas men nu ska jag faktiskt försöka. :)
Om vi inte hörs senare så får ni ha en superbra söndag alla!