Bilder och lite mer från dagen.

Jag minns inte vilken tid jag åkte till stallet idag, men det kan ha varit vid 12?
Plockade in henne direkt när jag kom dit och började borsta henne. Plockade fram schabrak, täckesgjord och träns och gick sen ut och hoppade upp, barbacka vart det, eftersom jag tagit hem sadeln för att putsa läderdelarna.
Red lite på ridbanan, hon gick riktigt fint! skrittade bara, eftersom jag inte ville skämma ut mig för de fem tjejerna från lundsbergs skola som låg på gräsmattan bredvid och solade... hehe :blush:
Sen skrittade jag runt lite uppe vid hagarna, bakom stallet och lite här och var, jätteroligt och supermysigt! :D
Sen tog jag en hink+svamp och drog igenom hela henne innan jag schamponerade och sen sköljde av. Det var länge sen hon var så ren!
Sen fick hon äta gräs ute ett bra tag innan jag gick in och mockade boxen och sen gick med henne igen för att hon skulle torka ordentligt och jag skulle ha någonting att göra i en halvtimme innan mamma kom.
Stog och borstade ute, jättemysigt !
Sen fick hon gå ut i hagen och jag plockade ihop lite i sadelkammaren innan jag åkte hem.
Här är några mobilbilder från dagen.
Bilden under: Tomtagårdens Lotus (Lotus) En urcharmig liten kille (hingst) på tre år, (tror jag). Hur social och kramgo som helst! ^^