Bästa vän♥

Jag saknar sommaren 2010 så grymt mycket! Jag och Johanna spenderade hela sommaren tillsammans, träffades så ofta det gick. En riktig hästsommar med mysiga uteritter, skratt och tältande ;)
Kommer så väl ihåg den där ''mysiga'' uteritten vi skulle göra, med fika.... HAHAHA !!
Vi tog Joysan och Sorba, jag hade en ryggsäck med fika och ett MJÖLKPAKET! hahaa!
Vi drog ut och helt plötsligt blir jag jätteblöt, mjölkpaketet i väskan hade gått sönder, en hel liter mjölk i sadeln liksom, skitkul... Allt i väskan blev förstört, utom vindruvorna för dom låg i en påse, men dom var ju mosade förstås.
Jag minns den dagen som om det vore igår, vi har nog aldrig garvat så mycket, eller jo kanske, alla gånger vi retade hönsen och tupparna för att vi bara älskade när de jagade oss, och vi blev så rädda så vi höll på att pissa ner oss varje gång.
Jag saknar iallafall allt, hoppas att vi kan ha en minst lika rolig sommar igen. Men vi kommer inte träffas lika mycket, eftersom hon flyttat till Ölme, men det finns ju bussar ;)
Älskar dig otroligt mycket cheyyen, kom ihåg det !
bild från första ridturen med sadel på väldigt länge, Bea's lilla föl bakom. Flying Angel.