Bästa vän, typ.♥

Jag har hur mycket tid över som helst, men den tiden går åt till att gå runt och fundera på vad jag ska göra, istället för att blogga. Jag ska skärpa mig nu, men det är inte kul att sitta och skriva massa sk*t som ni inte vill läsa... kanske ska börja med dom där ''texterna'' igen?
Jag skriver ju precis allt ni vill läsa, Mikaela ville ha mer ''min dag''- inlägg, så jag får väl fixa det.
Sen ska jag skriva det där ''Jag''-inlägget som jag lovat, men jag kan inte skriva om mig själv, det är det som är problemet.. hmm.. ;)
Jag hinner inte blogga idag, har redovisning imorgon, och jag var sjuk förra veckan två av de tre SO-lektioner vi har, så nu Måste jag plugga-plugga-plugga!
Om inte jag och killen jag jobbar med kan få vänta till nästa vecka, för jag kommer inte hinna! :S
Nu ska jag iaf hämta ett glas mjölk och börja plugga, ha det superduperbra! :)
Favoritbild♥